كلام عن الصداقة جميل , الصداقة كنز لا يقدر بالمال

صحيح المثل الي قال الصداقه كنز لا يفني من السهل تجد

 

حبيب بجد و سهل تلاقى زوج يحبك بس الي صعب ان

 

تجد صديق بمعني الكلمه لانة بكون اقرب لك من نفسك

 

الصديق بيشاركك جميع شيء فحياتك بيساعدك في

 

حل اي مشكلة تتعرض لها الصديق هو الوحيد اللي

 

بيقدر يغيرلك مودك للاقوى بيفهمك من غير حتى

 

تنطق نص كلمه الصديق هو الي يستاهل كلمة

 

شريك حياتك مش الحبيب اي حد يملك صديق حميم

 

لازم يخلى بالة منه و ما يخسرش هذي الصداقه حتى

 

فى اوقات عصبيتك هو الوحيد الي بيستحملك

 

بيجى على نفسة لحد ما انت تهدي الصديق الحقيقي

 

يتمنالك الخير ديما و يحب ان تكون حياتك اروع من

 

حياتة الصداقه يعني التضحيه من غير مقابل

 

كلام عن الصداقه جميل

الصداقه كنز لا يقدر بالمال

كلام عن الصداقه جميلة














553 views

كلام عن الصداقة جميل , الصداقة كنز لا يقدر بالمال